Subject: RE: Liikluskorraldus vahendite paigutamine Aruküla-Jäneda maanteele
From: "Jaanus Kalev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Jaan Saia'" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 10:42:05 +0300

Tere,

Edastan taotluse liiklusmärkide paigaldamiseks Aruküla- Jäneda maanteele.

    Lugupidamisega,

     Jaanus Kalev

     TÜ Alvar MÜ

    +3725147810

From: Jaan Saia <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 4. aprill 2024 09:21
To: Jaanus Kalev <[email-masked]>
Subject: RE: Liikluskorraldus vahendite paigutamine Aruküla-Jäneda
maanteele

Tere

Liiklusmärgi paigaldamiseks maanteele on vajalik taotleda teeomanikult
paigaldusluba, taotluse vorm lisas.

Liiklusmärgi paigaldamise loa saamiseks tuleb esitada Transpordiametile
aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
täidetud taotlus, koos taotlusega tuleb esitada liiklusmärgi(kide)
paigaldamise joonis.

Liikluskorralduse joonis kujutab endast aluskaarti/plaani, kuhu on kantud
teelõigul olevad ja taotluse alusel paigaldatavad liiklusmärgid.

Liiklusmärkide paigaldusjoonise peab koostama teede või liikluskorralduse
projekteerimise pädevusega insener (ettevõte)

Suunaviit paigaldatakse ainult vahetult märgil näidatud juriidilise isiku
juurde suunduva teega lõikumise

kohale ehk viimasele pöördekohale. Suunaviita ei kasutata teekonna
näitamiseks, samuti juhul kui ettevõtte juurde sõidusuuna näitamiseks on
võimalik kasutada teeninduskohamärki.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: Jaanus Kalev < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, April 3, 2024 2:10 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: Liikluskorraldus vahendite paigutamine Aruküla-Jäneda maanteele
Importance: High

Tere,

OÜ Alavere Pood asub Jäneda mnt 11125 kilomeetrite 11-12 ristumiskoha
lähedal. Eelnimetatud maanteed kasutavad inimesed kes külastavad
Valgehobuse suusa ja matkakeskust ning Kõrvemaa alasid matkamiseks,
suusatamiseks ning metsaandide korjamiseks. Selles suunas lähim kauplus
asub 24 km kaugusel Jänedal. Paljud meie kliendid on kurtnud, et teeääres
pole suunaviitu millised osundaksid meie kauplusele.

Siit tulenevalt ka meie soov kas on võimalik paigaldada eelnimetatud teele
Teeninduskoha märk 762 suunaviidaga. Üks Jäneda poolt tulles ja teine
Aruküla poolt tulles. Peame silmas ennem ristmikku milline jääb 11 ja 12
km vahele.

Samas külas asub ka teraviljakäitlus ettevõte TÜ ALVAR MÜ, milline käitleb
keskmiselt 50 000T erinevaid teravilju aastas, kaupa tuuakse üle kogu
Eesti, samuti Lätist ja Leedust.

Kas oleks võimalik paigaldada eelnimetatud teele 11125 11. kilomeetri
juures asuvale ristmikule (kus hetkel asuvad olemasolevad
liikluskorraldusvahendid) Märk 761 Maaettevõtlus või mingi
tootmiskompleksile vihjav suunatahvel.

Ootan Teie poolset tagasisidet!

    Lugupidamisega,

     Jaanus Kalev

     TÜ Alvar MÜ OÜ Alavere Pood

Juhatuse esimees

    +3725147810